loading...
سایت اقیانوس /اقیانوس/Ocean
misha125 بازدید : 305 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
 
 

دختر خالم الان داشت دوغ و قهوه رو مخلوط میکرد :|

گفتم این دیوونه بازیا چیه؟

گفت دوغ خواب میاره قهوه بیداری میاره

میخوام ببینم مخلوطش میتونه آدمو وارد دنیای خواب و بیداری کنه؟

:|

به نظرتون امیدی برا خوب شدنش هست؟

دکترا که جوابش کردن :) )

*

اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت زر اضافی میزنن
آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس:| قبول داری ؟؟

مورد داشتیم دختره نقاشی فرستاده واسه عمو پورنگ زیرش زده آناهیتا ۲۰ ساله از تهران :|

*

مورد داشتیم زنه اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی ، یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه ؟
گفته خوبه ، از همین یه سالمشو بدین :| به همین برکت قسم :|

*

عزیزم اوﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ “ﻋﺸﻘﻢ ” ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺳﯿﻮ ﮐﺮﺩﯼ
ﻣﺎ ” ﻟﻮﺳﺘﺮ ” ﺳﯿﻮ ﮐﺮﺩﯾﻢ، ﺑﺲ ﮐﻪ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﺑﻮﺩ:)))

*

بابام اسم اس داده:
سلام آیا میتوانی نان بخری؟
منم براش نوشتم:
آری پدر اکنون خود را با سرعت به شاطر خواهم رساند و از او طلب نان میکنم.
پدر چند عدد نان را از شاطر طلب کنم؟
بعد بابام زنگ زد و گفت:
کره خر منو مسخره میکنی. اگه جرعت داری بیا خون :|

بچه ها دعا کنید فردا زنده باشم زندگی کنم :-s

*

تفاوت نسلها ینی اینکه روز اول مدرسه جای ناخونات ابروهاتو چک کنن :| افتخار همه دهه شصتیا

*

شکسپیر :من زیر نور چراغ خیابون ها درس می خوندم.
گراهام بل :من در زیر نور شمع درس می خوندم.
من :ببخشید ولی شما در طول روز چه غلطی می کردید!!! والا

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﺸﻦ ﺑﺎﺷﻪ! ﻣﺤﮑﻢ ﺩﺳﺘﺘﺸﻮ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﻴﺰ ﻭ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ….
.
.
.
.
.
.
ﺍﻣﺸﺐ ﻇﺮﻓﺎﺭﻭ ﻣﻦ ﻣﻴﺸﻮﺭﻡ :)

*

دیگه دو دوتا هم چهار تا نمیشه قبول نداری ؟؟؟ ریاضی بلدی ؟؟؟ پس خودت حساب کن :|
۰=۰
۱۵-۱۵=۱۲-۱۲
حالا فاکتور میگیریم
(۳-۳) ۵= (۳-۳) ۴
حالا جملات مشترکو حذف میکنیم
۵=۴
حالا مگه ۴برابر ۲x۲ نیس؟ پس:
۲x۲=۵ :) )))) دیدی گفتم ؟؟؟

دوسـتـــم اس ام اس داده : اســـمِ کســـی کـــه عــاشــقــشـــی بفـــرســت بــه ۸۱۳۳۲ جـــوابِ قشنگـــی بهــت میـــده !
منـــم فــرســتـــادم …
جـــواب اومـــده : مبلغِ ۵۰۰ تومـــان از حســـابِ شمـــا به کمیتـــه امدادِ امـــام خمینــی هــدیه داده شـــد :| :|
من :|
دوستم :) )
روابط دوستی :-؟<
قتل عمد :|
*
دیشب ﯾﻪ ﺑﺎﻟﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺟﻠﻮﯼ ﮐﻮﻟﺮ ﮐﻪ ﺧﻨﮏ ﺑﺸﻪ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺯﯾﺮ ﺳﺮﻡ ﮐﯿﻒ ﮐﻨﻢ..ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ :
ﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻥ ﻣﺎﺍﺍﻣﺎﺍﺍﻥ
ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺸﺶ ﺟﯿﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺟﻠﻮﯼ ﮐﻮﻟﺮ ﺧﺸﮏ ﺷﻪ ﺗﻮ ﻧﻔﻬﻤﯽ .. :| ||
ﻻﯾﮏ ﻫﻢ ﻧﮑﺮﺩﯾﻦ ﻋﯿﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺩﻋﺎ کنید :) ))))
*
یادمه این ساپورتایی که الان کلی باکلاسه، قدیما ننم تو زمستونا به زور بهم میداد زیر شلوار مدرسه بپوشم و جورابم بکشم روش نَچّام =))
 والا :|
*
یه خواهر زاده دارم وقتی میگه این چیه فقط ۵ ثانیه فرصت داریم تا او چیز مورد نظر و از دستش دور کنیم و الا جوری داغون میشه و ناپدید که سازمان سیا هم نمیتونه پیداش کنه :| در این حد ینی

چرخه زندگی مرد ها !!!

در بچگی، مامان ذلیل...

جوونی، دوست دختر ذلیل...

میان سالی، زن ذلیل...

.پیری، فرزند ذلیل...

بعد از مرگ، ذلیل مرده...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحه بعد

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت همه دوستانی که از این وب دیدن می کنن. دوستان گلم برای حمایت از ما عضو بشین و نظر یادتون نره نظرات شما باعث دلگرمی ما میشه. هر نوع مطلب درخواستی هم که داشتین ما براتون می زاریمش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1897
  • کل نظرات : 747
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1056
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 1,920
  • بازدید سال : 21,726
  • بازدید کلی : 1,075,267
  • کدهای اختصاصی
    کوکو چـــت

    خانه تکانی

    برای خانه تکانی دلم
    امروز وقت خوبی ست 
    چه سخت است پاکیزه کردن همه چیز
    اززدودن خاطره های کهنه گرفته
    تا شستن گردوغبار دلتنگی...
    روی طاقچه های تنهایی
    آه ! ای خدا! خانه تکانی چه سخت است!!!        
                    "م.بهنام"
    آغوشت ...

    دلـم
    خواب اصحاب کهف میــخواهد
    در آغوشت ...
    بیزارم ...
    چه سال نحسی
    امسال
    چه روزای بدی دارم
    آهای
    تقویم پرپاییز
    ازت بیزار
       بیزارم ..

    قلب من....

      قلب من...

      دموکراتیک ترین دولت دنیاست.

      آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست میدارد.

    همیشه دورنماها خواستنی ترند

    همیشه دورنماها خواستنی ترند
    مثل سراب
    مثل فردا
    مثل تو . . .

    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی

    اس ام اس عاشقانه


    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی حــرفـــــ ِ حسـابـــــ ســرش نمی شــــود !

    تــو نیستــــی و همچنــــان اصـــــرار دارد بتپـــــد . . .

    دلم برات تنگ شده
    فقط همین...

    خــیلی دور...خلــی نزدیـک !

      

            شنیدی میگن " خــ ـیلــــ ــی دور ، خـ ـیلـــ ــــی نزدیــــکــ ــ ـ " ؟ !    

      اولــی دسـتـــ امــونــ ه ، دومــی دلامـــ ون . . .

    بـــغــلــم کــــن

    می شود بغلم کنی ؟

    می خواهم نفسم ازجای گرم بلند شود