loading...
سایت اقیانوس /اقیانوس/Ocean
ایرج,محمد بازدید : 11507 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (10)

مه لقا جابری در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند ، قد : ۱۶۳ ، رنگ چشم : قهوه ای تیره ، طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

1-mahlagha-jaberi_www.tasviri.com_

مه لقا جابری مدل جوان و زیبای ایرانی بیشتر شهرتش را مدیون چهره بی نظیر خود میباشد. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

851a78452ba309ae7fdcd9e12c9af5f0

وی در مورد خودش میگوید:

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم.

1350933733292477_large

من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم.

3344

من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم.

84038959974433840910

باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.

919306032688236646631

f397_3125718327918511

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1394/01/21 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

خوشگله حتی عملیش.خیلیهاخودشونو میکشن ولی به گردپا ایشون نمیرسن

این نظر توسط شمیم در تاریخ 1393/10/06 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

به خودم امیدوار شدم بابا

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1393/09/25 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

میان سیرت وصورت خدایا
دل زیبا به از رخسار زیباست

این نظر توسط سامي در تاریخ 1393/09/15 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

به نظر من ايشون دختر فوق العاده خوشكل وهمين طور ادم فهميده هستن من اينو مي گم چون دو يا سه تا از پيام هاشون خواندم ارزو مي كنم كه با ايشون يك گفتمان خوبي داشته باشم هرچند كه جواناي امروز به روابط ودوستي سالم پي نبردند اما من كلا يه جوراي با بابقيه فرق دارم روابط مي تواند خوب باشد كه هر دو طرف از ان لذت ببرند من خيلي دوست خانوم مه لقا جابري رو باهاش دوست بشم



این نظر توسط bita در تاریخ 1393/08/20 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط رزا در تاریخ 1393/06/13 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

من شنیدم تمام صورتش عمله

این نظر توسط رزا در تاریخ 1393/06/13 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

من شنیدم تمام صورتش عملیه

این نظر توسط شیرین در تاریخ 1393/04/31 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

اون عکساشو بافتوشاپ خوشگل کرده وگرنه قیافه واقعیش زشته.

این نظر توسط سوزان در تاریخ 1393/04/31 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

بچه ها این یک ادم تقلب کاریه.اگه باور ندارین برین تو اینترنت بنویسید حقیقتی درباره مهلقا جابری.اونوقت می فهمید.خاک تو سرش قیافه واقعی این عین خر می مونه.

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/03/01 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

فقط چشمات


کد امنیتی رفرش
صفحه بعد

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت همه دوستانی که از این وب دیدن می کنن. دوستان گلم برای حمایت از ما عضو بشین و نظر یادتون نره نظرات شما باعث دلگرمی ما میشه. هر نوع مطلب درخواستی هم که داشتین ما براتون می زاریمش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1897
  • کل نظرات : 747
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1056
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 1,806
  • بازدید سال : 21,612
  • بازدید کلی : 1,075,153
  • کدهای اختصاصی
    کوکو چـــت

    خانه تکانی

    برای خانه تکانی دلم
    امروز وقت خوبی ست 
    چه سخت است پاکیزه کردن همه چیز
    اززدودن خاطره های کهنه گرفته
    تا شستن گردوغبار دلتنگی...
    روی طاقچه های تنهایی
    آه ! ای خدا! خانه تکانی چه سخت است!!!        
                    "م.بهنام"
    آغوشت ...

    دلـم
    خواب اصحاب کهف میــخواهد
    در آغوشت ...
    بیزارم ...
    چه سال نحسی
    امسال
    چه روزای بدی دارم
    آهای
    تقویم پرپاییز
    ازت بیزار
       بیزارم ..

    قلب من....

      قلب من...

      دموکراتیک ترین دولت دنیاست.

      آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست میدارد.

    همیشه دورنماها خواستنی ترند

    همیشه دورنماها خواستنی ترند
    مثل سراب
    مثل فردا
    مثل تو . . .

    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی

    اس ام اس عاشقانه


    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی حــرفـــــ ِ حسـابـــــ ســرش نمی شــــود !

    تــو نیستــــی و همچنــــان اصـــــرار دارد بتپـــــد . . .

    دلم برات تنگ شده
    فقط همین...

    خــیلی دور...خلــی نزدیـک !

      

            شنیدی میگن " خــ ـیلــــ ــی دور ، خـ ـیلـــ ــــی نزدیــــکــ ــ ـ " ؟ !    

      اولــی دسـتـــ امــونــ ه ، دومــی دلامـــ ون . . .

    بـــغــلــم کــــن

    می شود بغلم کنی ؟

    می خواهم نفسم ازجای گرم بلند شود