loading...
سایت اقیانوس /اقیانوس/Ocean
ایرج,محمد بازدید : 474 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از کاربران اینترنت ادعا می نماید دختری ساکن شانگهای چین به خاطر نامزد نامردش در اینستاگرام خودکشی نموده است
یکی از کاربران اینستاگرام به نام” jojotsai1012″ به صورت زنده در اینستاگرام خود خودکشی نمود و یکی دیگر از کاربران نیز از تمامی وقایع عکس گرفته است.

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

jojotsai1012 می گوید دوازده روز پیش بود که از پسر مورد علاقه ام جدا شدم. ما قبلا همه جا با هم می رفتیم. خیلی با هم خو گرفته بودیم.باورم شده بود که او به من علاقمند است.من با خیلی از پسران جوان دیگر سر و کله زده بودم اما پسری که با او دوست بودم فوق العاده بود.

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

  مانند خیلی از جوانها پولدار و خوش ظاهر نبود اما به عقیده من خیلی عالی بود.قبلا که با دوستانم بیرون می رفتیم آخر سر با گریه و ناله به خانه پا می گذاشتم جلو انها وانمود می کردم که خیلی خوشحالم که با انها هستم اما درونم این را نمی گفت به همین خاطر هنگام برگشت به خانه قبراق و سرحال نبودم.در واقع خودم را فریب می دادم.

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

 

تا اینکه با جوان مورد علاقه اشنا شدم.بیش از حد شیفته او شده بودم.نمی دانم چه شد که یک دفعه همه چیز به هم ریخت.او مرا با نامردی هر چه تمام ترک کرد.خیلی با خودم کلنجار می رفتم.سوالات زیادی بدون پاسخ به ذهنم می رسید.خیلی خودم را سرزنش می کردم.

 همه حرفهای عاشقانه او بر باد هوا رفته بود.همه اش دروغ بود.نمی دانستم چه جوری از شر افکار پوچ خارج شوم.تنها راهخودکشی است.زندگی برایم بی معنی است.این همه ازار روحی را نمی توانم طاقت بیاورم.

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

سپس دختر تمام خاطراتش در رختخواب آتش می زند و سپس از آپارتمان خود را به پایین پرتاب می نماید

 

 

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

لحظه به لحظه با خودکشی دختر جوان در اینستاگرام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحه بعد

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت همه دوستانی که از این وب دیدن می کنن. دوستان گلم برای حمایت از ما عضو بشین و نظر یادتون نره نظرات شما باعث دلگرمی ما میشه. هر نوع مطلب درخواستی هم که داشتین ما براتون می زاریمش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1897
  • کل نظرات : 747
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1056
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 1,996
  • بازدید سال : 21,802
  • بازدید کلی : 1,075,343
  • کدهای اختصاصی
    کوکو چـــت

    خانه تکانی

    برای خانه تکانی دلم
    امروز وقت خوبی ست 
    چه سخت است پاکیزه کردن همه چیز
    اززدودن خاطره های کهنه گرفته
    تا شستن گردوغبار دلتنگی...
    روی طاقچه های تنهایی
    آه ! ای خدا! خانه تکانی چه سخت است!!!        
                    "م.بهنام"
    آغوشت ...

    دلـم
    خواب اصحاب کهف میــخواهد
    در آغوشت ...
    بیزارم ...
    چه سال نحسی
    امسال
    چه روزای بدی دارم
    آهای
    تقویم پرپاییز
    ازت بیزار
       بیزارم ..

    قلب من....

      قلب من...

      دموکراتیک ترین دولت دنیاست.

      آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست میدارد.

    همیشه دورنماها خواستنی ترند

    همیشه دورنماها خواستنی ترند
    مثل سراب
    مثل فردا
    مثل تو . . .

    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی

    اس ام اس عاشقانه


    ایـــن قلبـــــ ِ لعنتــــی حــرفـــــ ِ حسـابـــــ ســرش نمی شــــود !

    تــو نیستــــی و همچنــــان اصـــــرار دارد بتپـــــد . . .

    دلم برات تنگ شده
    فقط همین...

    خــیلی دور...خلــی نزدیـک !

      

            شنیدی میگن " خــ ـیلــــ ــی دور ، خـ ـیلـــ ــــی نزدیــــکــ ــ ـ " ؟ !    

      اولــی دسـتـــ امــونــ ه ، دومــی دلامـــ ون . . .

    بـــغــلــم کــــن

    می شود بغلم کنی ؟

    می خواهم نفسم ازجای گرم بلند شود